söndag 16 november 2008

Myspys-söndag.

Då var bakdagen avklarad. Mycket lyckat, får jag säga. :) Pepparkaksbak, alkoglögg och massa prat. Jag är ganska nyss hemkommen, P och jag stannade på Donken för en pommes till kvällsmat. Den satt där den skulle!

Och nu har jag duschat och satt ner arslet till Kåt mamma söker. Jesus.. Kloka killar som ska dejta de desperata mammorna. "Vi ska på delfin-show.. Med delfiner!" Nähä?

Har hällt upp ett glas rött och hämtat täcket till fåtöljen. :) Ska sova direkt efter Sanninges ögonblick, för jag behöver lite sömn känner jag. Annars har det varit en underbart skön dag, lugn, stilla och mysig. Det är så en söndag ska se ut.

Jag ska ställa en fråga nu : Tycker någon att jag är knäpp som funderar på att skaffa en hemtelefon, trots att jag ringer gratis till alla fasta nät från min mobil? Det är nämligen så att jag gärna vill ha en sån där gammal kobra-telefon i mitt hem, och för att ha det så vore det ju jättekul om man kunde ringa på den med. :) Jag har världens bästa mobilabonemang. Varför har jag det? Jag vill ju ha en hemtelefon. Det känns ju inte nödvändigt.. Ska jag fixa? Eller?

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

Onödigt ., du kan ha en så´n telefon som prydnad . & sätta den intill ena örat & mobilen i andra örat .. SÅKLART !