söndag 16 november 2008

Pepparkakor. :)

Dagen igår började ju uselt. Skulle in på min Internet-bank och sätta över de pengar jag skulle ta ut till pokern. Men banken tyckte inte som jag, och det gick bara inte, det var tekniskt fel hela förmiddagen.
Jävla bank - och så har de mage att skicka mej fem brev där de ber på sina bara knän att även jag ska fastna i deras jävla kreditklister! Svarade jag inte första gången, så svarar jag väl inte andra, tredje, fjärde och en femte gång? Ge er..
Pengaproblemet löste sej i alla fall till det bästa, fick ta pengar av Johan så länge. Pokern gick btw dåligt. Kul som fan var det, men jag satt som tvåa eller trea hela tiden. ;P

Sista rundan satt vi bara och var så sjukt övertrötta Johan och jag, så vi satt bara och skrattade åt skämt som vattenskallen, Lisa med stumparna och så dåliga som :
Vilket djur går sämst?
- Gorilla!

;)

Det var loveli att träffa farmor, vi åt lite middag och pratade en massa innan det bar av hem till farbror. Fick ut en hel del av min lördag. :)
När jag kom hem inatt så var jag så pigg, eller övertrött kanske snarare, så jag satte mej och slog in 24 julklappar till Isaac. :) Såna där småpaket som han ska ha i sin kalender. Vet inte om han kommer tycka det är så kul detta året, men jag tycker det. :)

Pepparkaksbak idag. Yey! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

All-in 34..