lördag 15 november 2008

Mys, kel och gos.

Gårdagen bestod endast av en massa mys, och det tyckte jag var mys. :) Helt underbar är han, Bisse.. Han har precis gått till jobbet, det blir genast så tomt. Vad skulle jag göra utan dej? :)

Jag ska med snart börja göra mej i ordning, har en del på to-do-listan idag. Först in till stan, plocka ut lite pengar, sen shop a little bit trots min "ekonomiska kris". ;)
Sen bär det av mot Spjutsbygd. Jag har stora planer på att vinna både en och två gånger ikväll. Mina chanser är stora, eftersom kusin Johanna tyvärr inte kunde komma. Tråkigt som fan, har saknat henne!

Nähä, fixa till mej lite nu och dra på mej min allra skönaste och även snyggaste stora goa olle med stor go krage, ett par strumpbyxor och lite make, så är man färdig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en bra lördag! :)
Då ses vi inte ute på Karlskronas gator ikväll?