söndag 9 november 2008

Shaboya!

Jag har sovit länge idag, nästan rekord! :)
Kanske kan bero på att jag inte somnade förrens efter tre inatt, var inte så trött after all.
Det blev Jeepers Creepers, vilken going!

Martin skrämde livet ur mej igår. Han hade bett mej se till katten när han var i Kalmar i helgen, han skulle inte komma hem förrens idag. Och när jag satte nyckeln i hans dörr, så möttes jag av Slash´s söta ansikte och sen hörde jag ett hej inifrån lägenheten. Jag lovar, jag hoppade en meter! Precis kollat på skräckfilm, och klockan kan ha varit ett på natten. ;) Han hade bestämt sej för att åka hem en dag tididare, men det visste ju inte jag! Haha.

Idag kommer prinsessan Fiona hit. Undrar vad vi ska äta för gott ikväll.. Blir nog lite god frukt och vitlöksbaguette kanske, det är verkligen typiskt henne och mej. :)

Inga kommentarer: