söndag 2 november 2008

On and on.

Nu släcker jag ner bloggen för idag. Tror jag! Ska klä på mej kläder, det har jag inte gjort än idag. Det ska kännas att det är söndag och att jag är ledig!
Nästa gång vi hörs är imorgonkväll, för ca halv fem inatt åker jag och Marie till Ullared. :) Äntligen!

Klockan sju ska Snoff spela DM i poker med, så datorn kommer jag ha igång så att jag kan följa spelet. Kom igen, Smurfen, se till å vinn detta nu! =)

Mat snart! Chinese! Jag har inte käkat idag, jag är hungrig!
Och eftersom jag ändå inte har haft någon sammanhang i detta inlägget så kan jag klämma in att Agnes Carlssons nya låt är så sjukt jäkla bra! Det är bla sånt som gör att man är stolt över att vara svensk! Hade hon ställt upp med den låten i Melodifestivalen så hade vi haft mer än bara ett par snygga ben att visa upp! Blir så jävla partysugen av den. :) Inte bra. Eller är det det? Äh.

Kläder nu, och sen kring fem kommer Mimmi. Då blir det käk. :)
Håll tummarna för att vi vinner tillbaks alla shoppingpengar på Bingolotto nu ikväll!
PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det för snoff??

// Lina