lördag 1 november 2008

Omen!

Han har kommit nu, mitt hjärta. :) Det blir The mirrors sen, och förmodligen Omen. Den filmen gillar vi! Tobias har till och med sagt att han skulle kunna tänka sej att döpa vår framtida bebis till Damian, haha. Jag är inte feg!

Den varma chokladen var bra, mycket bra. Det är så satans kallt i min lägenhet, så den satt där den skulle!

Det blir nog en pizza sen, det är ju trots allt lördag. ;) Johans förslag att åka och äta, men dock inte hans eller mitt påfund att det just skulle vara pizza. Men det är som sagt lördag. Då är det okej. Imorgon blir det kina-mat och Bingolotto med Marie, och sen får det vara slut med att äta dumheter! Asiatiskt är inte så farligt, after all. Så det kommer jag äta imorgon med lite bättre samvete.

Horrorfilm snart kanske? Ska bara bli lite mörkt. :) Jag som var sugen på en riktig splatterfilm, men först ska vi kolla på det okända så att jag blir riktigt jävla skiträdd (som om jag inte vore paranoid som det är) och sen ska vi kolla på Mirrors. Den tror jag är bra. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

The mirrors suger

Anonym sa...

Vad ni än kollar på kolla INTE på The Fog! :P hihi

PUSS!!!

// www.undermyskin.bloggspace.se