lördag 1 november 2008

Nu är jag hemma.

Mamma frågade (som vanligt) om jag inte kunde stanna över natten. Och som vanligt blev det så.
Har ändå inte varit hos henne på länge, så det var rätt skönt. Vi drack ett glas vin igår och kollade på Idol. :) Hon hade lagat god mat med! Igår upptäckte jag hur jävla skicklig Kevin är, och att jag fortfarande får gåshud när Anna sjunger, och att jag avgudar Johan!

Imorse åkte jag, mamma och Håkan till minneslunden och tände allahelgona-ljuset till mormor.
Sen åkte jag vidare till stan, handlade två paket mjölk och oboy. ;) Min kyl vet inte vad mjölk är för något, det är nog första gången den får träffa mjölk! Men jag var så sugen på varm choklad, det är hög mysfaktor på det. Plus att min man är på ingång, så jag har bestämt att detta blir en väääldigt sansad lördag, med mys i soffan, skräckfilm och varm choklad. ;) Det har jag bestämt!
Mötte förresten Tobias mamma på stan, fy fanken vad jag gillar henne, det har jag alltid gjort! :) Världens bästa!

Just nu sitter jag och kollar på SATC - det slog mej igår att jag verkligen är beroende. En dag utan SATC är ju som en dag utan nikotin! Jag bara måste få hela skolådan av papi i julklapp, jag måste!
Satt och gnällde i mammas soffa igår om att jag ville hem och somna till SATC. Fick somna till Glappet istället, det funkade det med. ;) Haha.
Men nu direkt när jag kom hem så slängde jag mej i en dusch, det var det underbaraste jag har gjort på länge, och sen borstade jag tänderna och nu har jag krypit ner och ska njuta av min ledighet till SATC. En stund i alla fall, för när Tobias kommer så lär det inte bli att jag får fortsätta kolla. Inte för att han nånsin skulle förbjuda det, haha, men han gillar inte det. Tror det är lite för tjejigt kanske. ;)

Ajja, skulle bara meddela att jag lever. Nu vet ni! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att du är vid liv! :)