söndag 2 november 2008

Yatzy!

Söndag. Jag mår bra! :)
Har börjat min städning lite smått, och ska nu fortsätta. Tobias har precis åkt, han och grabbarna skulle se Sverige - Turkiet i handboll på Arena Rosenholm.
Så nu har jag satt på Pink - so what, och med det menar jag tok-städ!

Min baby laptop har varit helt fuckad idag. Eller internetet, snarare. Men med en händig karl så fixar man det. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Men nu är babyn okej.
Gårdagen var förresten jättemys med rysare och gos. :) Känns genast tomt när han har gått..
Men jag hinner bara vara ensam ett par timmar. För sen kommer min bästis och håller mej sällskap! Tur det, idag är en dag jag inte vill vara ensam av någon anledning.

Jag längtar till Marie kommer, jag längtar så mycket som ett barn kvällen innan julafton. :)
Och på tal om julafton - Elgiganten rear shoeboxen nu! :) Så jag var kvick med att meddela pappa och Malin detta, så att de vet att den just nu endast kostar 549:-. Jag behöver verkligen den där skolådan för att kunna fortsätta vara den fabulousangeliqa jag är. Så det ska fixas, sa Malin. Bara till att hoppas att pappa håller med henne! Ingen fara, min pappa är toffel. ;) En underbar toffel! Och tro mej, med dom ögonen Malin har hade jag med tofflat. ;) Två sekunder och sen var jag golvad! :)

Nähä, sätta på en kanna kaffe och städa!
Hej på en stund!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fan vad go du är!!!!!Min sötis!!!