lördag 22 november 2008

Famous.

Det blev inga skor idag. Inte ens ett endaste litet fattigt par. Jag är besviken. Hade velat ha ett par nya uggs eftersom det har hänt en liten olycka med de andra, så de har jag kastat. Men återigen med mina storleksproblem så hade de bara uggs kvar för stora fötter. Och det har inte jag.
Får försöka hitta ett par i veckan istället.

Annars har det varit en lugn och skön dag med Marie. :) Vi kikade lite i affärerna, åt lite, bakade lite, och sen avrundade vi kvällen med kvällsmat på Donken. Så nyttiga vi är! ;)

Eftersom det är en ganska lång arbetsdag imorgon så ska jag försöka lägga mej i tid. Blir nog inga problem, både Marie och jag har gäspat i kapp hela dagen.

Har bara en liten länk till mitt gull Jessica : http://www.youtube.com/watch?v=P9ainQJqdhU
Lyssna och njut! :)

Inga kommentarer: