lördag 22 november 2008

Paparazzi!

Lady Gaga är nog hetast just nu. När Johan (för typ två månader sen) skickade Paparazzi-låten till mej, så raderade jag den efter att ha lyssnat på den en gång. Jag är så snabb på att döma, att jag aldrig lär mej. Och så igår när jag och Fia skulle fixa till lite låtar på hennes mp3 så hittade jag den raderade låten. Och det visade sej att när man har lyssnat på den fyra, fem gånger så har man aldrig hört något bättre! :)

Snart dags för shoe-shopping. Och nej, än så länge har jag inte ens lite dåligt samvete. Måste börja lära mej att tänka som Susanne alltid säger till mej : "Handla, för fan, vad är det du sparar till? Vem ska ha dina pengar om du dör imorgon?"
*Peppar peppar* Men det är faktiskt sant. Går på reservern nu, men skor ska jag ha! ;)

Någon som känner sej manad att gå med mej på julklappsshopping nästa lördag? Inte ens jag själv känner mej manad, men jag måste ju. Jag lovar, om någon följer med mej så ska jag ha skrivit en lista innan jag beger mej till stan, så att man slipper leta efter onödigt skit! :) Jag lovar! Jag lovar även att inte handla något till mej själv, utan det blir bara julklappar. Till andra då. ;) Så, vem känner sej manad?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad är det för låt?
Länka till youtube?

Jennie ♥ sa...

Jag känner mig enormt manad !

Anonym sa...

Jag är manad! Du kan få komma hit om du vill, och shoppa med mig här!? Ante är i Tyskland då, så jag har huset för mig själv :) Jag kan nästan lova att det finns uggs för små fötter här :)
Du ska se de nya stövlarna jag har köpt, he he. Lårhöga, och skitfina! Puss puss love!
Ale