lördag 22 november 2008

Rich and famous.

kollade precis morgondagens tåg, och de går ju bara varannan timme på söndagar. Det är lite knäppt, eftersom jag är uppsatt på ett pass där det inte stämmer alls med tågen. Får helt enkelt ta tåget, och höra om jag inte kan börja lite tidigare. Jag ser inga hinder.

Kanske en film nu tills man somnar för natten? Är smått sugenSATC-filmen, men då får jag starta igång den i mitten av filmen. För nu har jag somnat mitt i ett antal gånger, så den första timmen har jag säkert sett 700 gånger. :) När Carrie ska välja vilka kläder som ska kastas eller behållas i garderobsscenen är det bästa, bortsett från :
- We decided to get married.
- Aaaaaaaah! ;)
Johan get´s it.

Förresten, Marie! Höll på att glömma! Du har lite drygt tre timmar på dej, kommer det ingen snö innan dess så är du smoked. ;) Haha! Nu har du lovat, fixa detta nu, tack! :)

Bra så, för idag. :) Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hon lovat? :)

Anonym sa...

Det kom snö idag!Så egentligen klarade jag mig, fast egentligen inte.hmm..Love