lördag 8 november 2008

Creepers.

Har (som vanligt när jag har kommit hem från jobbet) slängt av mej kalasbyxorna och satt ner röven för en vilostund. Idag, tro det eller ej, har det varit en otroligt givande dag på jobbet. Faktiskt! Vi har varit duktigt effektiva med det administrativa, och så har vi hunnit prata av oss emellan arbetet. Bra jobbat!

Min älskade bästis Johan steg upp innan klockan nio idag, för att köra till Donken för att inhandla avslagen cola - det bästa jag vet. Och sen körde han mej till jobbet, för att slippa åka hem emellan. Han skulle nämligen hämta upp my fabulous syster i Ronneby och sen köra ut henne till farmor, så han satt snällt och vänligt hos mej för att invänta henne. Det var underbart att få se Ale i synen, saknar dej jämnt ska du veta! Så fin.. :) Underbar.. Gud, vad jag älskar dej!

Nu är jag hemma, sjukt sugen på att se Jeepers creepers.. Har vart så sugen på den i tre fucking dagar nu, dude, men jag vet ju hur jag själv funkar! Det finns ingenting med den filmen som skrämmer mej, tro mej, tycker bara den är sjukt bra. Men jag är ju sån, att har jag sett på en skräckfilm eller liknande så blir jag nojjig. Inte av själva filmen, utan i allmänhet. Jag älskar skräckfilmer, splatterfilmer, rysare, psykopatfilmer - allt som har med sånt att göra! Men jag är en nojjig person av mej, jag är skadad. Har tittat på sånt så länge jag kan minnas, och det är först på senare år jag verkligen är rädd för både mörker och människor i allmänhet.
Men eftersom Johan fick nys om att Jeepers kommer att rulla hemma hos mej ikväll oavsett, så blev han med sugen. Så kanske, KANSKE, har jag sällskap när jag ska titta på den. Och blir jag livrädd när jag ska sova så får jag ta mej ut till Tobbe darling helt enkelt. ;) Det löser sej nog!

Imorgon kommer lillasyster hit, vi ska mysa till Sanningens ögonblick. :) Ser jag fram emot, har saknat henne med! Ska bli ett rent nöje att se Linda Rosing plågas till äckliga frågor, särskilt frågor som rör avundsjuka om Carolina Gynning. ;) För alla vet ju att jag är ett fan av Gynning..

Detta mina vänner, får vara allt för stunden, det var även mitt 300:e inlägg. Vi säger GRATTIS till mej, GRATTIS till farmor och trevlig kväll till er andra! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, är det imorn redan??
Lätt att jag okså ska se det! Är också ett big fan of Gynning. Har ju t o m plöjt igenom henns bok både en och två gånger... :)