tisdag 21 oktober 2008

Tisdag!

Har så fucking ont i halsen..
Halsfluss? Eller förkylning?

Tror mej ha drömt om Jennie inatt, för när jag vaknade så var jag så saknig efter henne. Så vi ska mysa ikväll. :)
Har drömt en annan sak, stort HAHA, men det skriver jag inte.

Ringde älskade Ale igår med, det blir snart besök till henne eftersom Johan har körkort nu! :) Saknar min syster..
Planerar även en hemlig resa till kusin Jennie i Kalmar, men det ska bli hemligt datum. ;) Saknar henne med så att det gör ont vissa dagar!

Idag är jag mindre arg..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du varit arg? Det märks då aldrig!
Hoppas halsen blir bättre snart!!

Anonym sa...

Måste bara fixa en bil med riktigt stereo först, blev ett jävla whine på morsan o farsan igår för jag hade bergsprängaren i bilen :(
Får skylla sig själva, kan dom lägga ut 1,3 miljoner på en jävla husvagn så kan dom fan hosta upp ett par hundra tusen för en bil till mig !

Jennie ♥ sa...

Ursäkta mig ! Jag bor faktiskt i NYBRO! ;) det är en jäävla skillnad ! :) vi måste hälsa på faster bibb också ! :) Looove to my baby