tisdag 21 oktober 2008

Alkohol.

Jag gjorde ett test via Aftonbladet.se om alkoholvanor.
Det ser väl rätt bra ut, Ale?

"Du har kontroll på ditt drickande, även om du då och då dricker för mycket. Eventuellt har du festat hårdare för några år sedan, men lugnat ner dig lite med åren. Men vanorna kan alltid bli bättre – använd dig gärna av några enkla trick som att varva alkohol med vatten, byta ut starköl mot mellanöl eller inte dricka efter tolv när du är på fest."

Behövs inget rehab här, inte! ;) Det kan vara för mycket DÅ och DÅ, men det är sällan. Gångerna är lätträknade! Martin, du kanske skulle ta å göra testet? ;) Haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det ser faktiskt bra ut, tack gode Gud! ;)

Puss/ Ale

Anonym sa...

Hihi!
Tackar för tipset på tidsfördriv, jag gjorde också länken. Shit vad jag låg illa till alltså...
(Måste nog gå ut mer! ;))

Anonym sa...

Aaaah! vadå? bara för att jag har druckit 2 öl nunär jag skriver detta? o bara för att jag blr full lite då o då mitt i veckan. En stor pöss till dig!