tisdag 21 oktober 2008

Farväl Lina och Mickan!

Jag måste medge att kvällens avsnitt av Desperate gjorde mej väldigt fundersam. Jennie med. Det slutade med att vi båda satt med helt öppna munnar och tittade helt frågande på varandra. Vart tog Mike vägen?

Bump!
Idag har det varit Lina och Mikaelas sista dag på jobbet. Som jag har fasat för denna dagen. Mina dudes.. Känns så jävla B alltihopa!
Känns inte alls roligt att tänka på att dagens lunch på Spiken idag var den sista. Känns bara så himla sorgligt!
Vem ska nu få mej att skratta hysteriskt bara sådär?
Vem ska nu prata wow med mej mellan samtalen?
Vem ska nu gå till SPiken med mej när alla andra redan har gått?
Vem ska nu hälla ketchup på laxen? ;)

Lina och jag får ju wowa lite då och då, det är trots allt hon som har fått in mej i skiten! :) Och Mickan får jag hålla stadig MSN-kontakt med, tills vi ses igen. För jag kommer att komma till Malmö, tro mej. =) Rockbar, shopping, drinkar, öl och partey i storstaden! :)

Men tjejer - TACK för att ni har förgyllt min vardag i ett helt år! Det senaste halvåret, framförallt. Tack, tack och åter TACK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja det ska jag göra! :)
Ja, kollade ju också på dh och fasen. Jag fattade ingenting jag heller! Såg ju ut som en avslutning av hela serien ju! Men det är det väl inte??
Puss!

Anonym sa...

Nej uuuuch nu får jag tårar i ögonen! Panik! Längtar redan tills du kommer ner så vi kan shoppa, festa och bara ha massa massa kul! Och wow förstårs ;) måste hitta vad som är fel med mitt jäkla internet bara. PUSS!

/Lina