måndag 20 oktober 2008

Johan har tagit körkort!! :)

Fan, kanske skulle sluta blogga med tanke på att det KOMMENTERAS SÅ JÄVLA DÅLIGT!

Har vart ute på en tripp med Johan, Martin och bilen. ;) Haha, jag känner mej som en stolt mamma när jag tittar på honom i framsätet. Så nöjd är jag att han klarade det direkt, och duktigt kör han med!
Han körde ut mej till Tobbe så att vi fick pussas.
Ursäkta mej idag, grabbar. Alla tre. Var såklart inte min mening att verka "mer bichig än vanligt". Men denna dagen har vart kämpig. Och lång. Ingen ursäkt kanske, men en förklaring.
Sen det där bortskämda beteendet kan jag ju inte hjälpa, det får ni ta med mamma och pappa.

Pratade med Marie en timme med, vi behövde båda spy ut lite shit idag. Nödvändigt! Marie är oftast den jag vill spy med, för vi har en särskild förståelse för varandra. Kan knappt vänta till Ullared, ska bli så jäkla mys! :) Pussa Wille från mej och hälsa att han ska krya på sej!

Ner och hämta tvätten - tvätta ur inpackingen - kolla Tila - lägga mej i sängen - sätta på SATC - sova.

Till Tobbe har jag bara en sak att säga ikväll - Du är så jääääävla snygg. Vet du om det? :)

Natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar ju kommentera! :)
Du är däremot lite dålig på det... ;) :D

Anonym sa...

Hihi, lugnt serrö! :D

Jennie ♥ sa...

jag kommenterar , gör du ?! :) ;)