fredag 24 oktober 2008

Stekarn!

Usch, jag känner mej verkligen jättesjuk. Fattar fortfarande inte hur det bara kan flyga på en sådär. Jag tycker inte att det är okej!

Nu mår jag sådär otäckt dåligt med över att jag inte köpte klänningen. Åh, vad synd det är om mej.. Det är förmodligen en klänning som jag endast och ENBART kommer att använda någon gång då och då, när man ska på bal, typ. ;) Men den måste finnas här, jag känner det. Kommer att be till Gud som jag tror såå mycket på ikväll, så att han fixar den till mej imorgon. Jag behöver den där klänningen, Gud, jag gör verkligen det..

Kom på en rolig sak som gjorde mej lite piggare - är det inte Fredag hela veckan nu? I såna fall vill jag verkligen bara dra täcket ända upp till hakan och tillåta mej själv att skratta högt. Det gör jag jämnt, jag älskar Peter och David! :)

Visste ni förresten att Mr.Big är 54 år? FEMTIOFYRA fucking år! Han ser inte ut som en dag över 40.. Eller det gör han kanske när man tänker efter.. Men det gör ingenting! Dom ögonbrynen hade fått vara 75 år för min del, ingenting slår dom i alla fall!

Åter till soffan nu då, så att jag kan kolla på Stekarn i Fredag hela veckan. Mitt program! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, jag brukar också kolla på det ibland. Lite humor har dom allt! ;)