lördag 25 oktober 2008

God morgon och god natt..

God morgon.
Somnade i soffan inatt igen, jag mår inget vidare alls. Så här blir det alltid när jag planerar en fylla. Ska jag ta det som ett tecken? Eller ska jag gå emot och bli full ändå? =) Hade iofs vart underbart att komma till jobbet imorgon utan att ha världens bakfylla - som jag alltid får. Ska liksom vara där till 20 på kvällen, vilket kräver lite energi.

Ligger i soffan och dricker mitt kaffe. Det är det enda jag har gjort idag, stigit upp för att kissa och sätta på kaffe. Pratat med Marie har jag gjort med, haha. Love you, honey.. Snart är det Ullared, fy fan vad kul det ska bli! Har en känsla av att resan lär innefatta en hel del prat hit och dit och lite skitsnack. :) Det är vi bäst på!

Ska försöka pallra mitt arsel in till the big city snart, ska se om jag hittar någon fin outfit att ha på mej tills ikväll. Dock ser det ut som att det kommer bli ett hej och ett hej då, för jag mår som sagt inte bra alls.

Måste bara berätta om en helt otrolig grej. Jag fick ett MMS av Susanne igår, hon hade varit på ultraljud. Bilden i MMS:et visade en liten liten bebis - i 3D! Har sett såna bilder förut, men jag hag inte sett det på någon bebis jag känner! Och jag vet inte hur många gånger jag har kollat på bilden, det är helt amazing. Man ser hela hans lilla näsa, hans kinder, hans mun och hans huvud. Sjukt söt är han med, lillen.. :) Overkligt att det är just han som ligger i Susannes mage.

Jaja, det var väl allt för stunden, nu ska jag platta mej i håret och försöka dra mej in mot stan. Systemet känns inte lockade idag, lördag och allt. Puh.

Inga kommentarer: