fredag 24 oktober 2008

So what?

Är precis hemkommen från en dagstur till Kalmar. Det var mycket trevligt! Svettigt var det också, värt att tillägga.
Jag såg fram emot en enorm shopping idag, men det blev inte mycket med det. Vi hittade dock en affär - New Yorker, som vi alla älskade! Det var väl mest där vi hängde.. ;)
Till mej själv blev det en BH, jättefin! Och en sak till Tobbes present, men det kan jag inte skriva här. ;) Men jag är ändå nöjd med dagen.
Har fått se en kändis med, hihi! Big Brother-Jessica var ute på promenad med sin bebis och man.

Hittade en sjukt söt klänning som jag tänkte köpa till morgondagen, men jag får hoppas att jag hittar den i Karlskrona imorgon istället.

För övrigt, när jag stod och provade klänningen så bara small det på världens förkylning! Fattar inte varför eller hur, men det bara sa pang och nu sitter jag här och känner mej febrig och snorig. Jävla skit!

Burger King var ju inte heller lätt att hitta till, som vi idiot-körde för att komma dit. Irriterade och trötta allihop.. Till slut fick vi maten, och körningen kunde fortsätta hemåt.
En kul grej - Johans mamma ringde när han körde och han svarade. Sen bara slängde han luren till mej så att jag skulle lägga på. (Johan har en sån där avancerad jävla sak, så jag trodde att jag hade lagt på.) Men sen bad han mej ringa hem till hans mamma igen för att kolla en grej och då var hon kvar i luren och hade vart hela tiden. ;) Stackarn hade suttit där och väntat! Haha.

Nu ska jag duscha, och ta ett glas vin.
Måste vara pigg inför morgondagen.
På morgondagens schema står det shopping, och sen party! Blir nog bra, ska försöka döda den förbannade förkylningen.

Pink - So what?
Beyonce - If I were a boy (Jag tok-älskar Beyonce i smyg..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du hittar den i Karlskrona också! Du får ta kort på den och lägga upp här sen! Gärna med dig i, så att säga! :)
Puss!