torsdag 30 oktober 2008

Skoj?

Hatar sånt här, men Jennie bad mej göra det. Så.. Håll till godo!

Reglerna är följande:
-Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. Min pektå är längre än stortån. ;)

2. Jag blev inslängd i en container en gång, så jag har en hård knöl på ögat än idag, plus att mitt knä är helt fuckat sen dess.

3. Har puttat ner min pappa från en brygga, vilket resulterade i en knäoperation.

4. Tycker Tobbe luktar helt fabulous i armhålan! :-)

5. Är fjantigt mammig.

6. Äger mellan 60 - 70 stycken märkerparfymer, älskar mina parfymer!

7. Är fåfäng. Varje gång jag ser en spegel stannar jag för att kika lite, och eventuellt fixa frillan eller slänga på lite läppglans.

Ih, hur länkar man? ;)

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

när du skriver inlägget , markerar du namnet du vill länka , sen trycker du på den gröna fula saken uppe på panelen & skriver sidan där .. mohahhaahah ! tur att det var jag som utmanade dej . :)