lördag 18 oktober 2008

Psycho circus.

Nu har jag vart inne i storstaun. Och som den tröga jävla shopoholicen har jag blivit så blev det en del inhandlat. Lite drickbart, lite kläder och lite piller.
Först var jag inne och skulle kolla när Isaac sprang Karlskrona-loppet. Det började ju inte förrens 12, så jag tog mej tillfället i akt och plockade med mej lillasyster upp på stan en stund. Handlade mitt favvis-vin, det bara måste finnas hemma i min kyl.
Hittade en mössa på Intersport för 300:- som jag ville köpa till Isaac för att han hade vart så duktig med springet trots han svåra andningsproblem. ;) Han fick välja en mössa själv, för den jag hittade ville han inte ha. Vad gör han då? Han tar en för 100 spänn istället! Hallå, jag bjöd ju! Men ta den andra, sa jag flera gånger.. Men nej, han föll för billighets-skitet. Så den fick han. ;P Han har inte fattat det där med shopping för labels.. ;) Jädra unge!

Har fått träffa älskling idag med, fining. :)

Sen mötte jag upp Martin, vi gick in till bolaget igen. Blev två flaskor vin till. Men det är bara gott vin, smutt-vin. Äppel/kanel - kan serveras både varmt och kallt. ;)
Eftersom vi ska spela live-poker ikväll så måste det finnas lite att smutta på. Så det så!
Sen, i alla fall gick jag igenom H&M en gång till. Och där föll jag återigen. ;) En vit t-shirt med kiss på. Bandet alltså. :) Hur sjukt snygg och skön som helst! Den är för killar verkar det som, men jag tog den i alla fall! :) Och så raggsockor, det måste jag ha. Börjar bli kallt nu.

Slutligen - massa piller på apoteket! Panodil. Så nu mamma och Tobias, kan ni lugna ner er, jag HAR värktabletter hemma! Har även fixat mina små gula, hihi. ;)
Och jag sket i att åka med mamma och dom hem, btw. Pallade inte. Har mycket att stå i hemma. Eller inte, tänker inte ens ta disken! Men nu har jag träffat henne ett par minuter, nu klarar jag mej ett par timmar. ;)

Dagen går otroligt sakta idag och det är jättebra. För jag ska njuta av varenda sekund av min lediga dag! Sen ska vi fira ledigheten med lite vin med. :)
Nu ska jag möta Snoff i en fattig pokerturnering på nätet. Sen blir det live. Much more fun with the bad POKERFACE! ;) Johan!

Inga kommentarer: