lördag 18 oktober 2008

Terpentine.

Jag vaknade för kanske en halvtimme sedan. Hade velat sova lite till, bara lite. Somnade i soffan inatt igen, var nog tröttare än vad jag ville erkänna inatt när jag kom hem från Jennie. :)
Det var i alla fall väldigt mys där, mycket god mat och mycket gott vin. :) Och så drinkarna, de var jättegoda! Hon kan, den där Jennie. :)

Ska hälla i mej ett par koppar kaffe, sen ska jag göra mej i ordning och ta mej in till stan. Är så satans sugen på lite shopping, men nånting säger att jag ska låta bli. Behöver dom pengarna till Ullared. ;) Men ett par vinterskor ska jag ha, jag är skitsugen på ett par uggs eller hur det nu stavas.
Ska hinna kela Tobie en stund med har jag tänkt. :)
Och sen! Sen ska jag möta upp min mamma, lilleman springer ett långlopp idag så vi ska titta och sen ska vi hem och fika.

Efter det..
Johan..
I´m yours!

1 kommentar:

Anonym sa...

har också funderat på uggs, men är inte dom typ dyra? :P


// www.undermyskin.bloggspace.se