lördag 18 oktober 2008

Lick it up!

Jag var typ glad för bara en liten stund sen.
Nu är jag förbannad..
Jag ska sluta spela nätpoker, så är det bara. Det är inte bra. Inte för någon!
Nu hade jag väl bra kort och gick med på en all-in och då sitter aset med AA. När jag har AA så får alltid någon annan stege eller färg. Varför händer det aldrig mej? Jo, för att det är riggat.

Så jag tänkte logga in på wow en stund. Nae, då visade det sej att patchen som jag laddade ner häromdagen måste "omplaceras" eller vad fan det nu stod. Så jag klickade bara på OK och nu laddar den igen. Så jävla tråkigt.
Hungrig är jag också. Har inte ätit idag. Bara druckit kaffe. I massor. Varför äta när man kan dricka?
Nä, mat snart kanske..

En rolig sak mitt i allt tjureri i alla fall - jag ringde mamma. Ni ser, saknar henne bara en kvart efter att jag har träffat henne. ;) Fucking mamma-gris.. Hon berättade vad hon hade köpt till mej i julklapp. ;) Samma sak varenda år, hon kan inte hålla sej. Hon är lika barnsligt förtjust i julen som jag är, och nu har hon avslöjat två saker. ;) Två saker som jag faktiskt blev superglad över! Det roliga är att hon lyckas alltid, jag önskar mej vanligtvis bara ett par saker, men sen klurar hon och Håkan ut lite andra grejer som vi inte har önskat oss, och det är alltid såna saker man har tänkt köpa, men som man aldrig tar sej för att köpa. Hon passade även på att säga vad hon önskar sej. Benvärmare och en fin lång kofta. Min mamma är en hottie. ;)
Btw, papi är inte heller så tosig när det kommer till julklappar. Han fixar alltid årets julklapp. ;) Förra året var det säsong tre av Desperate. Pappa fixar. ;)

Mat snart? Någon som är hungrig eller sugen? Martin? Johan? Jag är hungrig..

Inga kommentarer: