söndag 19 oktober 2008

Liberate!

Yes, jag dinga 22 igår! :) Det är nu jag måste skriva att det var med lite hjälp av Johan. Inte för det, jag hade lätt klarat det själv, men han var ju ändå sugen på att spela.. ;) Plus att han sa igår att han tycker att Tauren är sexig? Haha!

Fick lägga in försvaret igår, jävlar vad jag vart hackad på - bara för att jag dissade alla i fredags och var med Jennie istället. Fick höra det en hel jäkla dag! Men jag är inte den som är den, jag svarar alltid för mej. ;)

Vart nere på kyrkogården inatt med och tände ljus för Lasse, mormor och morfar. Martin ville så gärna gå ner, så vi traskade i mörkret. Mysigt faktiskt.. Jag älskar detta vädret.

Nu har jag tagit en dusch, dricker lite kaffe och är på god väg att vakna. :) Ska försöka hinna torka håret lite snabbt och klä på mej, Jennie undrade om jag ville följa med till Amiralen. Där finns det skoaffärer. Jag sa ja. ;)

So long!

Inga kommentarer: