söndag 19 oktober 2008

Shoppat. :)

Dagen började med att jag och Jennie dansade tryckare i hallen till Magnus Uggla - Astrologen. ;) Jag älskar dej!

Jag har gett lille Albin en TV idag, så att han ska kunna kolla på TV i sitt eget rum ibland när han vill vara ifred. :) Kopplade in allt åt honom, och han var så glad! Abbe, jag och Martin låg sen i rummet och kollade på Shrek.

Var ju som bekant och handlade lite innan. Hittade fyra tavlor med Monroe-tryck på i massa olika färger. Kusin Jennie hade älskat dom lika mycket som jag! De vart stora också! En i blått, en i rosa, en i gult och en i oranget. Skitsnygga! Warhol-motiv, jag har velat ha såna så länge! De kommer passa jättefint i datarummet när jag har gjort i ordning där. Tänkte att jag skulle ta tag i det snart, Jennie och jag har bestämt oss för att åka till Ikea innan jul. Då blir det till att handla in lite nya möbler, så att jag kommer igång och trivs lite grann. ;)

Så hittade jag mina älskade uggs! Damn, det skönaste mina fötter har smakat! Kanske inte alltid är så jävla snygga, men de var så sköna! Det är dom och foppa som tar hem priset för bäst komfort, lätt. :) Handlade även ett par mockastövlar i svart, sjukt snygga. Rynkade med liten klack. :) Det tredje paret tog jag till Albin. Det var ett par nya höstskor jag köpte till honom, som han så vackert gick omkring i. Alla nöjda och glada. :) Hårinpackning fick jag med inhandlat!

Nu har jag städat, diskat och STRYKIT min skjorta. Hör och häpna! Jag gjorde det själv! Min anställda strykare är i Stockholm och kommer inte förrens ikväll. Så jag fick faktiskt stryka själv. Blev inte lika fint som när Mårten gjorde det, haha, men det gick. Det ser inte för jävligt ut i alla fall. ;)
Men nu är det slut med att fixa och dona, söndag är till för att vila. Det ska jag göra nu. Höll på att somna på Abbes golv i lekrummet.. Men nu har jag bryggt en kanna kaffe och ska in i den andra världen. :) De firar Halloween i wow, så jag måste in nu och ta tillfället. Det är ju bara Halloween en gång om året. ;)

Inga kommentarer: