söndag 12 oktober 2008

Paus?

Jaha, den där pausen jag tog från städet gick i stöpet. Sitter fortfarande kvar. Varför blir det alltid så?
Nu ser hemmet ändå helt OK ut, men jag hade behövt ta ett tag inne på toan med. Ska fan fixa det innan det är dags för sängen.
Har totalt tappat minnet, trodde jag hade schema hemma för kommande vecka, men det visade sej vara fel.. Får ta tåget vid tjugo i åtta imorgon, bättre att vara på den säkra sidan.

Nu ska jag dona lite till, sen sätta på SATC och lägga mej i sängen. Hade behövt måla naglarna med. Och byta sängkläder. Hinner vi det? I think we do.

Ingen vinst på Bingolotto heller, men jag vart en ifrån en plasma-TV. Oj oj, vad Tobbe hade blivit glad då! För TV:n hade givetvis gått raka vägen till honom. Men inte denna gången, inte.

Natti, folket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, så söt du är. Skönt att din kväll också blev räddad! ;)
Och det där med paus, sådär brukar det alltid bli för mig också... :P