söndag 12 oktober 2008

Hemma!

Har nästan nyss kommit hem från en lång fika med Marie och Malin. Malin och jag körde inom Donken och åt cheesburgare till frukost, och sen bar det av till Hässlegården.
Blev så mycket prat att vi fick boka in en date imorgon igen. ;) At my place! (Verkligen dags att städa med andra ord.)
Vi ska kolla lite på High School musical (den har jag inte sett, men jag vill gärna) och sen ska jag ta en kurs med Marie i Tradera. Hon har liksom mej blivit en Tradera-tönt och imorgon ska jag lära henne lite knep. ;)

När jag kom hem nu tänkte jag ta tag i mitt hem och få undan lite. Mina köksgardiner trillade ner för kanske fem månader sen, och jag har bara gjort ett försök med att få upp dom, men gav sej upp. Alla vet väl hur dåligt tålamod jag har? :)
Men så nu tänkte jag ge mej fan på att få upp dom, så jag klättrade upp på stolen och trixade lite med en nagelfil, en gammal plugg och lite LITE hjälp av en oduglig skruvmejsel. Ta-dam! De sitter som en smäck, de har aldrig suttit så hårt! Bra gjort av mej.

Sen tog jag ett varv med dammsugaren och nu tog jag en paus. Bor ju inte i en 100 kvadratslägenhet som Jess direkt, så det går rätt fort att få undan. ;) Datarummet städar jag inte ens för där tar man sej knappt in. Men jag ska fortsätta sen, tänkte faktiskt unna mej ett par minuters wow, för det har jag inte gjort på länge. Börjar sakna min mage nu. ;) Lvl 22 idag kanske?

Lite kaffe på det, sen är man hemma.
Måste besöka Pettssons denna veckan med, börjar få dåligt samvete över den lille..

Yeye, so long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, nej du må inte ha 100 kvm lägenhet, men det kan vara nog så tröttsamt ändå! :)
Duktig du är som fixa upp gardinen med en nagelfil, du är ju som MacGyver!! ;)