måndag 13 oktober 2008

Blogg-paus.

Det första jag fick höra när jag vaknade och satte på TV:n var att Blondinbella ska sluta blogga. (Som att detta skulle vara en världsnyhet.)
Sen när jag sätter mej på tåget och öppnar tidningen, så är detta det första som står. Både på en liten notis på första sidan, och krönikören skrev om det och det var även en artikel i tidningen om blogg-pausen.
Låt flickan vara! Det var ju inte så att hon skulle sluta blogga helt, hon hade tydligen bara för mycket att göra så hon ska ta en paus!
Varför lägga ner så mycket energi på det? Låt henne ha en paus om det är vad hon vill!

Jag kan säga att jag är mer ledsen över Linas blogg-paus. Men jag väntar ihärdigt! :) Man får försöka hålla tålamodet uppe. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, läste också det...

Vem är den där Lina? Ngn blogg att rekomendera? Hihi. `Har jag sagt att jag älskar läsa och kommentera andras bloggar? :)

Anonym sa...

jag är ocksa ledsen för att linas blogg är på paus. Hon är ju SÖT!

Anonym sa...

awww! jag hoppas med jag kan börja blogga snart igen! :)


/ Lina