onsdag 29 oktober 2008

iPhone VS Diamond pro?

Precis hemkommen! Har varit och ätit på Pastabaren med Johan, äta måste man ju.
Idag har jag haft hela röven full med mail på jobbet, och jag måste få säga själv att jag har varit flitig som fan! Det är bra, då hinner jag absolut klart tills på fredag. Jag ligger i fas. :)

Slängde in en maskin tvätt när jag kom hem, men det visade sej att den ena maskinen var trasig. Typiskt. Jag som behöver tvätta! Men det får ta sin lilla tid, bara jag får det viktigaste rent.

Tydligen så var det inte final i Tila igår, utan det verkar vara ikväll. Hoppas det, vill bara att skiten ska sluta snart. Känner mej så bunden, jag måste ju verkligen se. Har kommit på att jag är löjligt kär i all form av förnedrings-TV. Det har jag vetat länge, men det slog mej verkligen hårt igår när jag såg reklam på att Sanningens ögonblick snart börjar igen. ;)


Jag har även kommit till en punkt i livet där jag står mellan två mycket viktiga val. Det börjar nämligen närma sej att byta mobil. Lugn, jag har ett par månader på mej innan mitt abonemang går ut, men det är nu mina djupa funderingar har satts igång. HCT Diamond pro är ju väldigt grann, och jag om någon vet att diamanter är en flickas bästa vän. Den är fin, men väldigt tung. Johan har en sån.. Sen har vi ju den berömda iPhone. Den är snygg, helt enkelt. Så nu vill jag ha hjälp av er som känner mej bäst : ska jag ta en iPhone eller en Diamond pro?

1 kommentar:

Anonym sa...

Iphone är värdelös telefon där 50% av alla grejer på den inte funkar typ, säger inte HTC diamond funkar till 100% heller, men det är betydligt mycket bättre.
Sen bry dig inte om det skitet nu, för om 2-3-4-5-6-7-8 månader då du ska köpa ny mobil så lär inte ens htc diamond eller iphone vara kvar på marknaden...