tisdag 28 oktober 2008

That´s it for today.

Har precis kommit hem från Jennie, det blev Desperate Housewives ikväll i alla fall. Jag planerade nästan att skita i det, för jag blev så besviken sist. Men jag kan inte svika DH, för fan..
Men tyvärr är jag lika besviken ikväll. Så orealistiskt att Gabi kan få så extremt fula ungar! Nä, där vet jag inte hur de tänkte riktigt.

Jennie : Albin, vad vill du ha att äta?
Albin : Mat..
Jennie : Ja, men vad för mat?
Albin : Kaninbajs? (Översättning : Albins frukostflingor är små bruna runda bollar, som han tydligen förknippar med kaninbajs.)

Det är final i Tila Tequila ikväll, och jag börjar tro att detta är uppgjort. ;) Tog sådär två år, men nu börjar det klarna. Vem vinner? Tjejen eller killen?
Måste säga att Tila är sjukt snygg, men så fort hon öppnar munnen ser hon rätt illa ut.
Och Glitter, herregud vilken mes..

Dags att kasta in snart känner jag. Direkt här efter ska jag bädda ner mej. SATC får rulla en stund i bakgrunden. Vi vet ju alla hur det slutar. ;)

För övrigt, Jessica. Kollade igenom helgens bilder och drog en slutsats att det inte finns en enda bild där man faktiskt ser the gorgeous dress! Man ser ju liksom inte hela, inte på någon! Så min uppgift imorgon blir att hänga upp den snyggt på en galge och fotografera den och lägga upp den på BDB så att alla får se min skönhet. Jag beundrar den hela tiden, varje gång jag går förbi så kan jag inte låta bli att stanna och titta lite på den. Helt tokigt kär i en klänning, kan man vara det? Den är prickig, randig och blommig - allt i ett! Hur snyggt är inte det? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, you do that! Hoja till när jag kan börja njuta av denna bedårande klänning! :)