torsdag 16 oktober 2008

HÄNT bild!

Diskussion mellan mej och Angélica i tisdags.

Angélica : Läste en grej i Bild. (Tidningen Hänt bild.)
Jag : Den heter Hänt Bild.
Angélica : Eh, nej? Den heter bara Bild!
Jag : Eh, nej? Jag svär, den heter HÄNT BILD!
Angélica : Men fan, jag prenumererar på den, jag borde veta!
Jag : Men det är ju en följd-tidning till Hänt extra vet du väl!
Angélica : Neeeej! Det är det inte alls..
(Jag som aldrig ger mej var tvungen..)
Jag : Okej..

Igår såg jag en HÄNT Bild i mitt vardagsrum, och det står i hörnet HÄNT.. ;) Men jag vågade inte säga det till Angélica för vi är så lika när det gäller sånt. Så jag började bara flina lite för mej själv.

När jag hade lunchrast sen igår, och jag satt och åt så fick jag ett MMS. Det var ett foto på Hänt Bilds framsida, och då hade hon zoomat in själva rubriken och skickat till mej.
Där stod det : "HÄNT BILD". Sen en liten text som hon hade lagt till : "Ursäkta mej då! ;)"

Haha! Jag vann!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Vad roliga ni är! :)