torsdag 16 oktober 2008

Aj aj.

Jävlar vilken huvudvärk! Jag trodde att jag kanske skulla kunna sova bort det, godtrogen som jag är. Det är nog snart dags att uppsöka läkare för det här.. Vågar inte sjukanmäla mej idag, eftersom jag var hemma i tisdags. De kan snart börja ana att det bor en hypokondriker i mej, fast att det inte gör det. Är ju rätt sällan sjuk..

Tila Tequila var ju så sjukt kul igår!
Finns nog en och annan som inte känner till programmet, så jag ska göra en kort förklaring.
Tila är en bisexuell tjej som söker kärleken - i både män och kvinnor. Det är typ ett bachelor-program, fast killarna vet inte om när de söker att hon är bi. Så i alla fall, de bor i Tilas hus, nio killar och nio tjejer och de ska dejta henne och slåss om henne.
Och så igår, så vann tjejlaget en tävling och fick åka iväg med Tila. Medans grabbarna där hemma hade tråkigt så gjorde de ett tros-träd av alla tjejernas underkläder. Det är verkligen så typiskt killar.. De tyckte det var skitkul, men när tjejerna kom hem och såg detta så blev det typ slagsmål. ;) Brudarna, de lesbiska, är bättre på att slåss än killarna, killarna munhuggs bara. Haha, så jäkla kul.
Killarna är även underhållna av att ha matkrig i Tilas hus, "böghög" osv. Förstår henne när hon tvekar på sin läggning, haha. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi. Detsamma love!!
Usch, får hopaps din huvudvärk ger med sig!! Idag är första dagen på 2 ½ veckor som jag faktiskt inte har ngn huvudvärk. (Än så länge...)