onsdag 15 oktober 2008

Givande samtal.

Blidde inget wow. Har en patch som måste laddas ner, och det tar tiiiid.. Så jävla tråkigt. Och jag har sån huvudvärk att jag tror jag dör snart. Seriöst.. Får se hur det artar sej.

Har i alla fall fått ut något av denna kvällen. Har pratat med J, som jag inte har pratat med på evigheter! Och jag blev så glad, så stolt och så rörd av att se hur bra det har gått för henne trots allt hon har gått igenom. Det är inte säkert att det är över än, men det känns ändå som att hon har kommit en bra bit på vägen! Och det gör mej glad.
Vilken annan människa som helst hade gett upp för längesen, men inte J. Inte den J jag känner, hon står stadigt med båda fötterna på jorden!
Hon är ett levande bevis på att man aldrig ska ge sej när man är påväg att falla. Det gör att jag beundrar henne. Mycket. Mest beundrar jag henne för den fina person hon är. Det har hon alltid varit.
I vårrt och torrt, världens sötaste värmlänning! :) PUSSSS!

Och god natt.

Inga kommentarer: