torsdag 30 oktober 2008

Beat your heart out.

Nedkrupen i soffan i mörkret. Jag fryser. Det är så fucking kallt här, spelar nog ingen roll hur mycket jag än hade gnällt, för det är ett gammalt hus jag bor i. Men ändå, kallt som tusan..

Sista arbetsdagen på ett par dagar imorgon. Slutar redan halv fyra, så jag ska in till stan direkt efter och byta Tobias ring.
Sen är jag ledig LÖRDAG, SÖNDAG och MÅNDAG! Så jävla skönt! Ullared närmar sej, på måndag åker vi. Måste fixa fram en GPS, och det är nu!

Förresten har jag inte sett någon snö idag, jag är lite besviken över det. Men det skulle tydligen komma lite imorgon, och förmodligen lägga sej lite med. Hoppas kan man ju..
Tända lite ljus, dricka lite kaffe, kanske dra en runda poker och sätta på lite julmusik - sen är man hemma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en toppenkväll det där! Ljus och grejer, bara glöggen som saknas nu...
Jag hoppas också snön kommer imorn!
PUSS!

Anonym sa...

Hall of mirrors in your face donut!