fredag 31 oktober 2008

Cocain.

Jaha, nu är alla mailen klara och jag känner mej så stolt! :) Svettigt!

Idag ska jag hem till mamma efter jobbet, vi har bokat date. ;) Ville se Idol, och eftersom jag inte har träffat mami på länge tänkte jag att jag kan slå två flugor i en smäll. Plus att jag är ganska så sugen på mina småsyskon med. Saknar Ale också, givetvis, men henne kan jag inte träffa idag.
Funderar fortfarande på om jag ska följa med Susanne till IKEA imorgon. Känns som att det hade varit skönt att sova lite längre imorgon, eventuellt ta tag i mitt hem och städa lite mer ordentligt. Dessutom ska varenda krona jag har över gå till Ullaredsresan, och risken finns om jag åker till IKEA att jag råkar handla lite. Kanske lite för mycket. Om jag känner mej själv rätt! Vi får se..

Nu ska jag kissa, och ge mej ut i köket och ta en kopp kaffe till, sen vid halv fyra smiter jag in till stan och byter Tobias ring, och sen vidare hem till mamma. Sen efter det hem och sova. :)
Ska skriva ut ett par kartor med tills måndag, haha, kan se hela resan framför mej. Två hispiga flickor i en bil, trötta och fnittriga på motorvägen. Ja, jag kan se det. ;)

Inga kommentarer: