torsdag 25 september 2008

Tvätt-dag!

Ah, kom på att det är den 25:e idag, vilket innebär att jag har tvättstugan. Kunde inte kommit mer lämpligt, jag ska tvätta så det ryker ur öronen! Mellan varven.. :)

Sen är det både Top model, Idol och final i Filip och Fredrik. Slits emellan Top model och Idol. Känns som att jag är skyldig Tyra att jag tittar på henne idag, haha. Fast lille Johan med hatt och slips behöver mej ikväll. Han är så sjukt bra!
Tyra får jag ta i reprisen, kommer ju ändå inte kunna sitta still med tanke på tvätten.
HK med, med världens bästa Gordon!

(Vilken tur att jag ska ta tag i träningen ocu pulvret nästa vecka.)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihih i promise det ska jag göra :D super lätt! Åh vad jag längtar hihi.. grunden till sånna här spel är i princip samma sak. Det blir typ så invecklat som man gör det till för att det är så pass stort.

Jag är ledig idag. Jobbar på lördag =(( men jag kommer imon! :D

// Lina