torsdag 25 september 2008

Mätt i magen.

Nu har jag varit på Spiken och ätit bolsa. Eller rotmos, om man vill kalla det för det.
Vill bara hem egentligen, och kolla om datorn har kommit, jag är så nyfiken. Som ett barn på julafton, ungefär. Haha.

Vet ni vad? Alltid när jag ska ta tåget både till och från jobbet så står det en dam - hon kan vara mellan 50 och 55, ungefär, verkligen skitsnygg för sin ålder!
Hon har en kappa som är svart med stora vita prickar på, och jag blir lika sugen varenda gång att bara springa fram till henne och fråga vart hon har köpt den, för den är så jävla läcker så det finns inte! Gah, vill ha!

När jag har slutat ska jag hem, kolla om det ligger ett avi hemma. Sen ska jag ner till Fruktis och handla en vitlöksbaguette, kaffe och lite snus. Sen förhoppningsvis ska jag fixa igång datorn. Ihh!

Citat : Målet är ingenting. Vägen är allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh har den kommit nu :D längtar efter min wow bästis juu!!


// Lina