torsdag 25 september 2008

Laptop-love!

Jag sitter i min soffa, med min nyfunne kärlek. My baby laptop. :) Fy fanken vilken fin sak, kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mej hur fin den skulle vara i verkligheten, hade ju inte studerat den så noga innan. Men den är helt fabulous!

Kollar på Idol. Jag valde med omsorg. :) Plus att jag bara måste se om Johan går vidare! Det lär märkas om han inte gick vidare. Då blir jag arg.

Städat har jag inte ens hunnit idag, min dator tar upp min tid. Ska nog aldrig mer (och då menar jag aldrig mer) gnälla på att Tobias är en datanörd och att han hellre borde gifta sej med datorn. ;) Haha. Love you, loveli..

Ta tvätten, sen ställa mej i en dusch och sen tillbaka hit. Till datorn. :) Vilken skönhet! Gah. Är alldeles till mej..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken färg? :)
Puss!!