fredag 12 september 2008

Thats just fabulous!

Och jag HATAR MIN JÄVLA IDIOTGRANNE!
Ja, jag lyckades va vaken till typ halv två inatt, för jag visste att jag skulle få sova länge. Men grisjävlen på våningen under mej började som vanligt spela musik med världens högsta volym när klockan är åtta på morgonen. Jättehög bas har han också! Och det är skitmusik han spelar.. Innan jag ger mej iväg idag ska jag ha skrivit en lapp till min hyresvärd om att den där idioten gör såhär ofta och att han borde få en varning! Så det så!

Whatever, somnade om sen och vaknade väl vid lite över nio.

Skulle ju kolla på poker igår, men sen råkade jag slå över på kanal3 och insåg att det sista avsnittet av Sex and the city var on. Jag kunde inte låta bli att titta, älskar det avsnittet!
Får gåshud på benen när Smith ger Samantha blommor innan han åker. Sen i slutet, när Carrie lämnar den fule för att byta hotellrum, när hon reser sej upp står han där - MrBig. :) Då gråter jag. Sen fäller hon honom i trappan, och då skrattar man en stund, sen gråter man igen när han säger: "Carrie, you´re the one.." Åh, det är så fint..
En skvätt gråt till när Charlotte och Harry får adoptionspapprerna.
Och den sista meningen i det avsnittet är : "Thats just fabulous!" Jag håller med!
Åh, ska fan köpa alla avsnitt denna månaden, jag skaaa! :)

Sen var det pokermiljonen. Peter Swartling gjorde en jämförelse med hur mycket man kan köpa om man vinner den där miljonen. 80,000 skruvdragare, det ni! :)
Hihi, sen satt Arne Hegerfors och höjde ut Måns Zelmerlöf som fan, och Måns gick med hela tiden. Till slut satt båda all-in. Flopp - J J J. ;) Gissa vem som satt med sista knekten?
Arne åkte ut så det stänkte om det! Surt att loosa med en kåk dock.
That´s life.

Ser ut som att det blir en dag med mej själv på stan. Får väl duga.

Inga kommentarer: