torsdag 11 september 2008

Poker!

Det Peter Jihde gjorde var så fel, haha. Men ändå så sjukt gulligt.. Kunde inte låta bli att skratta åt hela grejen.

Nu är det dags för Gordon, dude! Det är till och med final ikväll. Vet ju att Rock vinner, för det har Johan sagt. Men jag vill se det ändå. Sen efter det är det massa poker, precis som jag önskade. Så här ska det inte sovas än, inte!
Fick träffa papi och Martin en stund innan med, pappa ringde och sa att han ville komma, men sen ångrade han sej tack vare att Malin fick jobba över. Men sen kom han i alla fall. :)

Imorgon planerar jag att sova till 10 ungefär. Sen bege mej in till stan, möta upp Johan och kanske Tobbe kring 12. Sen när jag har budget-shoppat så ska jag hem och byta om och sen åka tåg till mitt jobb. Och där efter vet jag inte mycket. Mer info kommer imorgonkväll eller på lördag.

God natt!
Gordon - here I come!
Fick prispengar på pokern, btw.. ;)
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, jag missade Gordon. Vem vann??