fredag 12 september 2008

Klar!


Man kan bara lita på sej själv här i världen..

Är nyss hemkommen från storstaun, blev dock ingen budgetshopping. Det blev bara shopping! Inte på jättehöga nivåer, dock. En knälång skjorta, som jag har siktat in mej på för länge sen, och en mys-kofta typ, lång och med jättestora fickor. Skitmysig i denna årstiden, märker verkligen att det är höst. Svinkallt, men så härlig luft!
Lilla pyret gick med mej på stan, hon skrev sitt prov och sen möttes vi en runda. Sen gick hon tillbaka till skolan och jag hem. Så det var verkligen en snabb vända i stan. Måste ju hinna göra mej i ordning och allt, ska dricka en kanna kaffe nu. Sen om en stund ta mej något litet till lunch. Sen göra mej i ordning! Jag har även tänkt att sätta på världens högsta musik, så att jag blir på lite bättre partyhumör, för just nu är det inte mycket med den saken. Grannarna får se den höga musiken som en gåva från mej. Hämnden är ljuv..

På tal om att hämnden är ljuv - jag är en elak människa. Haha, nu när jag gick hem med mina shoppingkassar så ser jag den otäckaste människan jag har känt i hela mitt liv. Jag kan inte fatta att jag en gång har umgåtts med den idioten. Umgicks väl kanske inte alltid frivilligt med den/det, men ändå.. I alla fall, jag kom där - fabulous som alltid med vinden i mitt hår. Och så stod den/det där - otäck och ful som alltid. Den/det "jobbade", haha.
Det bästa av allt är att den/det verkligen såg mej, och att jag helt oberört går förbi. Life is beautiful, sometimes!
Det som hade möjligtvis kunnat vara snäppet bättre hade vart om Tobbe hade varit med. Haha! ;)

See you, later!

Inga kommentarer: