fredag 12 september 2008

Inlägg 100.

Mitt hundrade inlägg. Det får vi fira med en öl, hihi. Sen, inte riktigt nu.
Håller på att göra mej i ordning, har lite shit som egentligen måste göras, men det hinns inte nu. Rensade garderoben däremot, slänger allt fult och för litet och de snygga har jag lagt i en kasse till Louise. Det hon vill ha får hon ta, resten får hon slänga. Men det är en del snygga grejer faktiskt, bland annat en svart tajt långärmad Tiger of sweden-tröja, med guldtryck. Skitsnygg, men passar inte mej längre. :P

Har kommit så lång som att jag har valt ut vilka kläder jag ska ha i alla fall. Ska ju inte behöva vara så noga, det är bara folk jag arbetar med dagligen, så det behöver inte vara så speciellt. Men jag tog min svarta klänning, med min svarta magkorta kofta över, mitt vita pärlhalsband och förmodligen jeans till eller strumpbyxor (har inte bestämt mej än) och mina gråa babies - mina pumps. Har ett satans skoskav, men det får gå helt enkelt.

Platta håret - check!
Sminka mej - check!
Välja kläder - check!

All done and ready to go.. Almost!

Inga kommentarer: