lördag 13 september 2008

Fulla och glada!

Lyckad fest, minst sagt..
Klockan är åtta, och jag kan som vanligt inte sova länge på morgonen när jag har druckit kvällen innan. Har en enorm huvudvärk, är törstig hela tiden, har ont i mina fötter och jag är seg i kroppen. Jag har ingen cola hemma, så jag bara väntar tills Karlskrona vaknar till liv igen, för då ska jag in till stan och köpa en pizza och 4 liter cola. ;)

Nu ska jag berätta.
Klockan fem kom det en buss till jobbet och hämtade oss, sen släppte han av oss vid Karlsnäsgården. Där hade de gjort en scen med DJ-bord och dansgolv, och de hade även dukat långbord till oss. Det var lite lekar inbakade emellanåt också.
Sen fick vi mat, fläskfilé med potatisgratäng, sallad och bröd. Till dricka fick man öl, cider och vin. Efter det kom den stora överraskingen som de då hade bestämt. Detta var en man som kunde konsten att hypnotisera folk. Han frågade om han fick några frivilliga, och jag är ju inte den som är feg! Man var ju lite smått groggy innan detta.
På mej lyckades det så pass att alla muskler i kroppen bara slutade fungera vid ett tillfälle, man var så avslappnad som jag inte trodde man kunde vara i vaket tillstånd. Plus att killen stod och sa när jag "sov" att när jag ställer mej upp nästa gång så är benen låsta, jag skulle inte kunna sätta mej ner igen.
Mycket riktigt, jag stod upp. Hypnos-killen bad mej sätta mej ner. Jag bara tittade på han.. Sen började jag fundera på hur fan man böjer benen?! Nae, det gick inte.
Det var lite läskigt, haha.
Palle lyckades man hypnotisera så att hon (som aldrig någonsin skulle göra sånt i vanliga fall) gick omkring som på en catwalk och visade upp sej och sina fina solglasögon.

Jag hann med att sjunga Singstar med! Sånt där är kul alltså.. Emma, Anne, jag, Ali, Snoff och Jojjo slogs om mikrofonerna hela kvällen, vi tävlade i lag. Jag vann, jag vann!
Dansade gjorde vi med, haha, jag bjöd upp Susanne och magen - bebisen fick sej en ordentlig svängom där inne. :)
Jag fick äran att sista stunden leka DJ med, och det var ju festligt att få spraya ut en massa rök och spela Britney och så.. ;) KP sa att jag var den bästa DJ:n, ha!

Jag har så bedrövligt ont i fötterna, de är ömma som fan tack vare the high heels, plus att skoskaven har vaknat till liv igen.
Ska inte röka med heller, aldrig mer. Fy fan.. Mår inte bra i lungorna, nej..
Jag kan säga att jag är så glad att jag inte följde med ut!

Nu ska jag krypa ner framför TV:n och vara allmänt seg och äcklig. Men jag måste faktiskt vila upp mej idag för imorgon ska jag jobba! Så det så. Oh, ska kolla på en bra film tror jag.. :) Skönt att ha något att skylla på en sån här dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha låter som jag inte missat nått?? :P fan vad avis jag ärr!!


/ Lina