måndag 8 september 2008

Jaa!

Rastlösa och tankspridda jag fick nyss ett telefonsamtal av Angélica. Och vi har inte setts på ett tag, hon ville ses. Blev faktiskt glad, vi har bestämt att vi ska ut och ta ett glas ikväll och prata lite skit. Alltid lika kul!
Då slog det mej att jag har ju tvätten idag. Men det skiter jag i, slänger in en maskin innan jag sticker och fortsätter när jag kommer hem. Måste ändå vara hemma till 21,00 då Jennie kommer och ska lägga sina smink-beställningar på min dator. Hon är en av dom som varmt och välkommet har bjudit in det läskiga data-viruset Stefan, och han har lagt beslag på hennes hårddisk förmodar jag. Haha!
Jag tackade Stefan för erbjudandet, men sa att han får tracka någon annan. Det var då han tog Jennie.

Jobba - hem - byta om - möta Angélica - in till stan - ta ett glas - hem - tvätta - bjuda in Jennie på lite hångel - lägga mej och sova.

Ja, det blir en bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glömde skriva in "spela poker med bögen innan jag lägger mig och sover" snäälllllaaaaa *hundvalpsögon*