söndag 7 september 2008

Done!

Nu har jag gråtit en skvätt med. ;) Denna underbara film! Vet inte egentligen vad det är som är så bra, Jennie, men jag kan tänka mej att det ligger något omedvetet bakom det. Att jag kanske relaterar till både mamman och systrarna på något sätt. Jag vet inte, men underbar är den i alla fall. Du gör rätt i att kolla på den idag, Jen! :) Tror jag kanske gör det igen sen, får passa på nu eftersom den bara är lånad!

Haha, min andra älskade kusin (tänker inte nämna några namn, Johan tyckte inte det va rättvist), men min kusin ringde mej igårkväll och berättade att han hade hånglat med två killar. Och han är kille själv. Berömde honom, tro inget annat. Jag tycker att det var ett stort steg. :) Nu kanske vi kan diskutera det här med min teori - att alla är bisexuella?
Han lade dock till att "den" inte reste sej av det. Det behöver den ju inte göra, som jag sa..
Pfft..
;)

"Stolthet är beundransvärt tills det blir ett hinder.."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shaboya, sha sha shaboya!

Jennie ♥ sa...

jag grät också , :)
Såå underbar ! :)