tisdag 16 september 2008

Humor!

Köpte vitlöksbaguette igår, och en Tom & Jerry-påse med godis. Så synd var det om mej, ska jag tala om. Sen upptäckte jag till min stora förtjusning att Johan hade lämnat sex liter coca i min kyl sen i söndags. Det var mycket uppskattat! Frågade om jag fick dricka, och det fick jag absolut sa han. :)
Sen kollade jag på I ditt ansikte - fy fan vad bra! Magnus Bettnér är nog en av de roligaste människorna på jorden, han har exakt samma åsikter som mej både när det gäller religion och homosexuella. Sen framför han sina åsikter på ett så kul sätt, älskar honom! Han och hans kära kollega fick mej till skratt, minst sagt.

Eh..
Sotare - jobbar de svart eller?
Trädgårdsmästarn praktiserar hos brevbäraren. Då kom-post. ;)
Kakorna är slut, men muffins.
Du ser där det är tänt? Där har jag släkt.

Hahaha! Helt sjukt kul! Min typ av humor!

Mindre kul är att jag vaknade i morse med världens magvärk. Jag är på jobbet ändå, har kurat upp mej i min stol med min jättestora kofta och hoppas att dagen går snabbt.

Idol ikväll ju, sova tidigt..

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha!! Bäst! I löööve him han är såå het!


//Lina