måndag 15 september 2008

Jesus..

Det var verkligen inte såhär jag planerade dagen. Verkligen inte, kan man inte understryka det på något sätt?
Får strunta i Simon idag. Mår inte vidare bra. Inte alls! Har ringt och pratat lite med honom i alla fall.
Ringde och pratade med Tobias med, han är verkligen världens finaste.. Puss!

Jag måste nog ha världens bästa mamma. Ringde till henne när jag gick till tåget, som jag alltid gör när jag vill bli pluttad (som Susanne uttrycker det). Och jag blev såå pluttad! Mamma förbannade att alla män slipper undan denna skiten, hon är hur gullig som helst.
Mamma tar alltid emot när man är påväg att trilla, hon håller alltid handen lite hårdare när hon vet att man behöver det. Tack mamma, jag älskar dej!

Män behöver inte kommentera inlägget om hur jobbigt det är att vara förkyld och bla bla bla, för det skiter jag i. Jag kan bli drabbad av både förkylning och mensvärk, det är där ni inte kan slå det. Kom inte med pungsparken heller, den biter inte.. :P
Jag är inte bitter, jag har ont!

Det låg två fakturor på mitt golv när jag kom hem. Jag tittade inte ens på dom. Ska lägga ner dom i lådan tills det är dags. Intressant?

Jag vill att alla som läser min blogg ska kopiera länken nedan och lyssna. För er egen skull. Fy fan vad bra!
http://www.youtube.com/watch?v=LIP4Q_L5iCM
Finns en liten historia till den med. Johan lade över lite musik på min iPod för ett tag sen, bland annat Rise against då. Jag är ganska tråkig när det gäller musik, jag lyssnar på de band jag lyssnar på, och så även denna gång han försökte. Har (tills igår) bläddrat förbi dessa låtar varje gång de har kommit - inte för att de är dåliga, men jag vill bara inte lyssna på dom. Men sen igår var jag så trött så jag orkade inte fiska upp iPoden så jag lät det rulla. Jesus! Finally! Jag har släppt in ett nytt band i mitt liv. Jag har inte en jävla aning om vart de kommer ifrån eller vilka de är, men jag vet att de är så bra att jag inte kan sitta still!
Det bästa är att alla låtar jag fick av honom är precis lika sjukt bra! Tog denna som ett utmärkt exempel. Det är verkligen Angeliqa-musik! Tack Johan lille. Även du kan ibland. :)

Magnus Bettnér ikväll, det ska jag ligga nerbäddad till. Fan, vad synd det är om mej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah pungspark biter inte! Men det gör det inte! STOR kraam! Det är synd om dig :)


/ Lina

Anonym sa...

One last thing I beg you please, just before you go
I've watched you fly on paper wings half way round the world
until they burned up in the atmosphere and sent you spiraling down
Landing somewhere far from here with no one else around
To catch you falling down
And I'm looking at you now

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=dXrWeKrCFbU

där har du sångarens andra lilla projekt.. hans röst är som en naken 40 årig man!