lördag 6 september 2008

Hard.

Jag har klättrat upp till nivå hard Guitar Hero III. ;) Ingen kan va stoltare än jag! Älskling och jag käkade lite skräp igår och myste med Wii och en "jätteäcklig" skräckfilm. De första fem minutrarna verkade den väldigt lovande. Men sen visade det sej att den sög! Behind the mask. Inget jag rekomenderar.

Snart dags att knata in till stan, handla lite vin och en present till min syster som fyller år. Sen åker jag till Växjö för att fira Ale.
Sen i eftermiddag har jag lovat Johan att vi ska umgås.

I have a question? (Den riktar sej inte till dej, Johan!)
Jag vet att jag har hört någonstans att de har skrivit kontrakt på sex Saw-filmer. Och jag har sett ettan, tvåan och trean. Fyran har ju släppts, så den kan man se.
Frågan är : Är det någon som har sett femman? Finns den än?
Och nej, jag tänker inte erkänna att jag har fel om jag har fel.

Platta håret nu, sen bege mej ut i regnet. Jävla skitväder!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj då, OJ OJJJJ DÅ har Angeliqa fel.. "Nee johan, det finns faktiskt 5 typ, o sen typ kontrakt på 6 iaf, öhhh fan jag vet det" :D In ya face biatch :D