lördag 27 september 2008

F..

Trodde då aldrig att ett jävla datorspel skulle påverka mej så innerligt och lyckas göra mej så förbannad!
Vet ju att jag har tempramentet..
Jag har fastnat på ett ställe (kommer knappt ihåg hur jag hamnade där, men jag tror jag gick bakom ett berg och sen trillade jag i plurret och sen blev jag attackerad av ett fucking lejon och dog.) Och varje gång jag hittar liket och börjar på spela på samma ställe så kommer lejonet igen och dödar mej. Jag kommer inte därifrån. Kan någon hjälpa mej?

Lägger ner för ikväll.. Tror jag..
Gah..

Det är faktiskt Bingolotto på TV nu. Jag har en lott men jag har missat ettans och tvåans, får se om jag hinner spela treans.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inget med det inlägg att göra, men sitter just nu och mumsar på Ottos gräddnöts-glass. (Tror jag den hette?) Hihi...