söndag 28 september 2008

Meningsfulla söndag!

Denna dagen har inte varit så ansträngande vill jag lova.
Vaknade väl kring tio, segade mej upp och satte på lite kaffe, och återgick till soffan med täcke och kudde. Väntade på att love skulle höra av sej, vilket han gjorde en kort stund där efter.
Fixade mej i ordning och pallrade mej ut till honom - den stora kärleken. :)
Där var det bara mys, mys och lite wow. Grabbarna grus fick ju hjälpa mej eftersom min orch hade fastnat vid lejonet, ni vet. ;)
Så det är fixat! Sen förklarade de lite för mej hur man ska göra och vad. Båda Bernboarna välkomnade mej in i deras värld. Haha.
Lite guitar hero III på det, och sen var jag hemma. Faktiskt.
Behövde lite gos.. :)

Väl hemma satte jag på lite the och loggade in på MSN. Lina skrev direkt att hon var redo att se mej som orch. ;) Så nu har vi spelat en stund. Tro mej - jag trodde aldrig att jag skulle sitta med detta, aldrig! Men nu vet jag inte i vilken ände jag ska börja tacka och buga. ;) Jävla nörd är vad jag är.. Men jag har heller aldrig vart den som bryr mej, bjuder på det!

Annars har dagen varit skön.
Snart dags att stänga ner skiten och dra täcket över huvudet. Skulle tydligen börja tidigt imorgon.. Jag som trodde jag åtmistonde skulle få sova till sju, men icke..

Bebisparty imorgon! Weei! Blir kul att träffa alla!
Säger god natt nu, för jag har en quest (har många, men denna har jag gett mej fan på) som jag ska avsluta innan sängen känns aktuell.

På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Grabbarna grus fick ju hjälpa mej eftersom min orch hade fastnat vid lejonet, ni vet. ;)"


Orch? HAHAHA snart kommer du väl säga rouge med.....